FAQ TeleCentrum


Najczęściej zadawane pytania


Jak działa EP Call Center ? Operator dostaje od EPCC unikalny numer miejski na który w dogodnych dla siebie godzinach przekierowuje połączenia przychodzące do swojej firmy. Na podstawie numeru przychodzącego Agenci identyfikują Abonenta odpowiedniej firmy, a aplikacja personalizuje się pod konkretnego ISP. Zamiast numeru miejskiego operator może również udostępnić dedykowane konto SIP.

Co muszę zrobić by uruchomić EPCC dla mojej firmy ? Aby uruchomić konto EPCC W najprostszej formie potrzebujemy informacje:
• jak się ma przedstawić Agent (np. Call Center ISPX, w czym mogę pomóc ?)
• muzyczka MoH jaką słyszy dzwoniący Abonent, gdy agent dostaje info jak się ma przedstawić (możemy to nagrać tylko potrzebujemy tekst)
• ew. parametry konta SIP jeśli CC ma pracować na twoim numerze.
• e-mail na który mają być wysyłana maile z nagranymi rozmowami
• formularz ze scenariuszem rozmowy, lub najprostsza forma – po rozmowie na podany adres email przyjdzie wiadomość z wypełnionym formularzem i nagraną rozmową

W jakich godzinach pracuje Call Center?
EP Call Center pracuje 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku włączając święta.

Mam własny moduł Call Center czy da się to jakoś zintegrować z EPCC?
Oczywiście, agenci mogą pracować na zakładkach ‚external site’ czyli tak naprawdę to ISP decyduje co ma widzieć Agent i do jakich danych ma dostęp. Mamy napisane formularze dla agentów które współpracują z popularnymi systemami obsługi Abonentów.

Jakie są koszty związane z EPCC?
Do września 2014 projekt jest finansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Platforma nadal dostępna jest bezpłatnie dla członków klastra e-Południe. Obecnie koszty związane z zatrudnieniem Agentów pokrywane są przez jego uczestników.

Jeśli potrzebują Państwo Więcej informacji prosimy o przesłanie zapytania na [email protected] lub telefon 326666112
Buy now