TeleCentrum


Call Center e-Południe

Projekt TeleCentrum (dawniej e-Południe Call Center) realizowany jest w ramach szerszego działania “Klaster e-Południe jako platforma poprawy innowacyjności i rozwoju technologicznego operatorów telekomunikacyjnych w województwie śląskim”. Projekt produkcyjnie ruszył w listopadzie 2013, ale widzimy, że wciąż jest dużo do zrobienia. Czy lokalni operatorzy potrzebują Call Center ? Każdy operator który myśli o profesjonalizacji swoich usług wie jak ważny jest kontakt z naszymi klientami, wie jak ważne jest by o każdej porze kiedy klient potrzebuje informacji po drugiej stronie zawsze czekał agent.

Od początku działania nasi Agenci obsłużyli 98614 rozmów. To pokazuje, że potrzebujemy Call Center !!! W godzinach pracy naszych biur oczywiście sami najlepiej obsłużymy naszych Abonentów. Tylko jak wygląda proces obsługi Abonenta po jego zamknięciu ? I czy możemy w obecnych czasach na konkurencyjnym rynku telekomunikacyjnym skazać ich na pocztę głosową ?
O projekcie FAQ Uczestnicy Kontakt
Buy now